کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ZUK از نسخه‌ی اولیه یک گوشی با نمایشگر شفاف رونمایی کرد

ZUK نام استارتاپی است که کمپانی قدرتمند لنوو از آن حمایت می‌کند و به تازگی یک گوشی جذاب به نام Z1 با مشخصات فنی قابل قبول و مناسب را معرفی کرده بود. اما به نظر می‌رسد این شرکت چینی ایده‌های بزرگتری در سر دارد و نسخه‌ی اولیه‌ی یک گوشی با نمایشگر شفاف را نیز رونمایی کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در حالی که گوشی زد 1 کمپانی ZUK به یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD، پردازنده‌ی اسنپدراگون 801، رم 3 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سنسور دوربین 13 مگاپیکسل با لرزش‌گیر اپتیکال، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت و رابط USB-C مجهز شده و تنها 300 دلار قیمت دارد، ولی به نظر می‌رسد متخصصان و طراحان ZUK قصد دارند با معرفی یک گوشی با نمایشگر شفاف حرف تازه‌ای را بازگو کنند.

zuk1

به همین منظور ZUK از یک گوشی با نمایشگر شفاف رونمایی کرده که فعلا در مراحل اولیه قرار دارد؛ ولی نکته‌ی جالب توجه اینجاست که این گوشی روشن شده و کار می‌کند. تا زمان معرفی گوشی Pureness سونی اریکسون با نمایشگر شفاف، نمونه‌ی دیگری رونمایی نشده بود و به نظر می‌رسد ZUK با چنین اقدامی رویای رسیدن به کمپانی‌های بزرگی چون سامسونگ را در سر می‌پروراند. این گوشی به سیستم‌عامل اندروید مجهز شده، موسیقی پخش می‌کند، تصاویر موجود در گالری را نمایش می‌دهد و امکان برقراری تماس و انجام کارهای مشابه در آن وجود دارد.

zuk2

ارائه‌ی محصولات مختلف با نمایشگر شفاف ایده‌ی تازه‌ای نیست و کمپانی‌های بزرگی چون سامسونگ و ال‌جی پیشتر اقدام به انجام چنین کاری کرده بودند که می‌توان به محصولاتی چون نمایشگر و تلویزیون اشاره کرد. در این گوشی نسبت شفافیت به نسبت دید بیشتر است و شاید دیر یا زود این نسخه‌ی اولیه از گوشی شفاف ZUK به یک دستگاه واقعی و تجاری تبدیل شد.

zuk3

zuk4

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27802 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/25 تعداد مشاهده: 1680
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر